torsdag 1. oktober 2009

Rekved og dagslys

For å få litt dagslys når jeg syr, har jeg flyttet
sybordet mitt inn på loftstuen, der litt rekved
som var til overs ligger og venter på en god ide.
Alle hyller er stuet inn på gjesterommet,
siden torsdag er vaskedag...
Da kommer jeg hjem til nyvasket hus,
og det er ubeskrivelig deilig!

Foten er mye bedre, men ikke god nok til å løpe
opp og ned trapper, derfor ble det en nødløsning
denne gangen.
Slik ser det derfor ut for tiden i min loftstue, og da har
jeg helt bevisst ikke tatt bilder av sybordet som flyter
over med stoff som jeg holder på med....og gjesterommet
er det INGEN som for se....he,he...

9 kommentarer:

A-mora sa...

Så lekkert det er hos deg.
Likte de ;ballene; som ligger på bordet ditt. Stilig.
Så stilige lamper du har på forige innlegget ditt.

Store klokker er fint. Sukk bare en har hatt plass til det.

Ha en fin ettermiddag
Jeg er ofte inne på bloggen din,men er dårlig til og legge igjen spor etter meg.

Greet sa...

You have such a good ideas and your house looks so cosy!

Greet

Randi sa...

Det ser så inbjudande ut hos dig!

Jag har ännu inte valt klocka och inte hunnit kolla upp symaskiner ännu.

Hoppas foten snart blir bättre. Jag förstår att du som är så energisk börjar bli otålig, men var försiktig.
Kram Randi

Radhus och Stuga sa...

Ni har det så himla fint, det är bättre att titta på din sida än att köpa inredningstidningar.
Fortätta att piffa och ta kort, jag älskar att titta in på din blogg.
Annelie
http://radhusochstuga.blogspot.com

Anonym sa...

Heisann. Jeg kooooser med med å nyte synet av ditt vakre hjem ;o)
Mo9ka

prinsesselinn sa...

fine de "ballene" på bordet
ha en fin kveld.

Margrethes hus og hage sa...

Så godt at foten er bedre. Høres deilig ut å komme hjem til nyvasket hus :) Det var noe å drømme om!

Vakre bilder av ditt hjem som vanlig :)

Kristine sa...

Så koselig en loftsstue! Jeg likte godt den lille skjenken, de stripete putene og bildet over sofaen med seilskuta på. Hvor har du kjøpt dette?
Ha en fin helg!

Klem Kristine

Hemmets ljuva stunder sa...

Hej Karna

Vilket fint hem ni har och vilka fina bilder du har tagiy!

kram Lisa