onsdag 21. april 2010

Helt riktig en perle...


Det er en fantastik flott blogg som heter:
og perlene kommer som...akkurat perler på en snor!

Denne uken viser hun oss hagehuset som hun og mannen bygget
i høst....sukk....Fantastisk sier bare jeg, hvem ønsker seg
ikke et slikt et....og detaljene .... sukk igjen!
Lanterner i taket, langbord (som de også har laget selv) herlige kurvmøbler
utevask i stein osv osv...
Se og nyt....mange fine prosjekter på
bloggen hennes..
For oss som bor i Norge, og som også vil ha det slik,
kan dette bordet fra Living kanskje være en start...
Sammen med kurvstoler fra Riviera Maison

Og flere detaljer fra Riviera Maison

Lanterner til taket, kan du nok finne hos Alvøen interiør..
Og for oss som ikke kan bygge selv, kan kjøpe ferdig
byggesett....

22 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Lekkert, lekkert, lekkert !!!
Tenk å ha en sånn i hagen ja... Sukk...
Må inn å kikke jeg og..;)

Klem,Kari

Greet sa...

Dear Karna,
I feel so honoured! Thank you so much for talking about my outbuilding!
Lots of kisses from Belgium!!!!
xxxxxx
Greet

Beate i Husets Hjerte sa...

wow..takk for tips. Lekkert! Ha en fin dag!

Cosmos sa...

Lekre bilder, men du for en lekker header du har.. Den likte jeg.

tove sa...

Så utrolig stilig. Tenk å hatt noe sånt du. Lekkert!

Ha en fin dag

Tove

mi-rachel sa...

oj så lekkert!

Jannicke sa...

Idyllisk, rett og slett :o)

Flott blogg,
kjekt å oppdage slike perler :o)

Sol i dag - det gjør så godt :o)

Ha en flott onsdag :o)

Klem J.

Poopi sa...

So it is really unbelievable beautiful!Flo

Hege sa...

Så flinke de har vært, veldig gjennomført - den må jeg kikke innom:-)
Likte spesielt godt de blomsterkassene som ser ut som kroner!:-)Selvsagt hvitmalte her;-)
Ha en fin dag Karna - håper ikke du snør vekk,
klem Hege.

Lindas hus sa...

Det var virkelig nyyydelig! Jeg har så lyst på lysthus i hagen, men må bare finne meg en snekker først;) Ha en herlig dag. Klem

lavendel mio sa...

Nydelig, nydelig!!
Takk for tipset, den bloggen skal jeg innom:)
Ha en fin dag,klem Hanne

Ocean showroom sa...

Ah...helt min stil!
Denne bloggen skal jeg ta en titt på!
Ha en fortsatt fin dag!
Klem, Lene

Elizabet Stilig hjem sa...

Virkelig flott! Ja, der så det hyggelig ut.

Ha en fin dag!

Besta sa...

For en nydelig blogg du har funnet, lekkert.
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Bea sa...

sukk... skulle gladelig snekret sammen det der :))

takk for tips om bloggen..

Line fra huset på landet sa...

Så utrolig fin spisepaviljong. Vi tegner på spisestedet vårt ute, og det blir noe i den duren med søyler som der hvor dette langbordet står. Men sikkert på laaangt nær så vakkert som dette!
Den lykten fra Alvøen Interiør var jo lekker da!

God klem fra Line

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Makalöst snyggt! Man kan inte bli annat än jätteavundsjuk :-)

Må så gott!
Kram Lina

Hjemmekjær sa...

Grattis grattis med den nye flotte sofaen, heldige du;D

...å de bildene i dette innlegget....drømme drømme!!!! Utrolig flott!

pensjonat frua sa...

Oi så flott, der vil jeg inn å sjekke mer ;)
Men du har jo og en flott blogg, legger meg på som følger jeg!

Casa Très Chic sa...

Love the outdoors rooms, I have chairs like those ones in the image number five.
Love your post and your blog.
Hugs from Brasil.
Tereza

Malvini FF sa...

If I werer to have an outhouse (wich I could not have possible now, since we own an appartment) ... it would look just like this one ... but then in my garden ... :)

loveley ...

Anonym sa...

I suggest you to add a facebook like button!