fredag 22. juni 2012

Midtsommerhelg


...ingen panikk enda, selv om sola snur, men jeg kan ikke si at jeg liker
at vi nå går mot mørkere kvelder....


Enda har vi heldigvis flere måneder med sommer, og det er jo
godt å tenke på... og ikke minst er ikke en eneste dag av
ferien brukt enda... 

Noen kjappe bilder av kjøkkenet i dag,  siden jeg fant noen fiiiiine
planter på det lokale blomsterbutikken....tror jeg legger turen innom
i ettermiddag og kjøper flere...
GOD HELG!
(kl. 07:00 var det 19 grader og skyfrihimmel..så dette blir bra)

7 kommentarer:

Mein Leben und Ich sa...

Ich liebe euer Haus,eure Einrichtung - einfach alles

Ich lese schon sehr lange Deinen Blog & mir gefällt ALLES bei Dir

♥ Sonja

Fam.Gab sa...

Så fantastisk fine bilder, planter og blogg! ;D
Henger meg på laget ditt og følger deg videre!
Ha en strålende midtsommersaften!!

Elisabeths idyll. sa...

Du har det så fint!!! Flott kjøkken og eeeeelsker lampen! Passer perfekt inn hos deg ;o)
Ønsker deg en fin helg ;o)
Klem Elisabeth

Tre Engler sa...

Hei!
Herlige bilder, kjempe flotte potter med tre og den lampen din var bare wow:)
Ha en fantastisk St.Hans

Klem Merete

Life's Silverlining and I sa...

Jättefina växter och bilder! Kram Nilla

Två systrar sa...

Fiiint!!! Så snyggt med brickan under! / ha en fin dag! C

Sivs hus sa...

Hei, Herlige bilder hos deg som alltid...ja nå lengter jeg etter sol og sommer! sommerklem Siv:-)