lørdag 10. november 2012

Ingen vei tilbake.....


Midt i en ommøblering kan en godt angre,
men....det er ingen vei tilbake,
det er bare å bite tennene sammen og
gjøre seg ferdig...phuuu


Denne gangen startet jeg ikke med ommøbleringen fordi jeg
hadde lyst på en forandring...nei denne gangen var det
NØDVENDIG. På grunn av noen nye kjøp...



Det er bare det at nå er jeg
gått lei...jeg vil egentlig ha helg,
 men nå står alt sånn på halv åtte,
TV er uten ledninger, vinglass uten skapplass,
bøker uten hyller, lyslykter uten bord osv osv

God lørdag til alle!

10 kommentarer:

Magdalena sa...

kjempeflott!!

Anonym sa...

Gleder meg til å se når du er ferdig;) Lover bra dette!!
God helg:)

Lisa Marie

Himmelberget sa...

Lykke til med vidare ommøblering !
Gler meg til resultatet :)

Janne

Sivs hus sa...

Hei, Nydelige stoler:-) Dette blir supert som alt du gjør:-) Fin lørdag! klem Siv:-)

Tre Engler sa...

Så utrolig flott det ble:)
Alltid styr når det står på, men utrolig herlig når det er gjort:)
Lykke til videre:)
Klem Merete

MittLilleHjerte sa...

Gleder meg til å se resultatet!:)
Men du, fyll opp vinglasset og senk skuldrene!:)
Fordi du fortjener det skjønne deg:)
Fin kveld!
Klem fra Janne

Smultron på ett strå sa...

Ibland undrar man ju vad man har satt igång, speciellt när tröttheten slår till...Lycka till med din fortsatta ommöblering! //kram maria

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Det ble kjempe fint da
Ønsker deg en kjempe fin søndag
klem

Fire Hjerter sa...

Lykke til videre - litt kjedelig når det står på men dertil artigere når man er ferdig. Ha en fin søndag

Luna D Sign sa...

Jättefint! Ibland är det värt att kämpa lite när man ser resultatet!